lموسسه تحقيقاتي ولي عصر
فهرست دوستان
اين کاربر هيچ دوستي ندارد.
 
از نگاه ديگران

نظري در مورد اين كاربر ارسال نشده است.


مشخصات
lموسسه تحقيقاتي ولي عصر
وبلاگ : الرسول
پارسي يار : lموسسه تحقيقاتي ولي عصر
lموسسه تحقيقاتي ولي عصر

نام: lموسسه تحقيقاتي ولي عصر
نام مستعار: موسسه تحقسقاتی حضرت ولی عصر
استان محل سكونت: قم
شهر: قم
آدرس: قم : خيابان معلم كوچه 12 پلاک 29 تلفن 7735831
زبان: فارسي
تاريخ تولد: 27 / ارديبهشت / 1364
سن : 38 سال و 11 ماه و 6 روز
تاريخ عضويت: 85/9/19
سن وبلاگ : 17 سال و 4 ماه و 13 روز
شغل: موسسه تحقسقاتی
وزن: 1
قد: 131

درباره خودم: « در اين مقطع زمانى، ياد و نام مبارك پيامبر اعظم از هميشه زنده تر است; و اين يكى از تدابير حكمت و الطاف خفيّه ى الهى است. امروز امت اسلام و ملت ما بيش از هميشه به پيغمبر اعظم خود نيازمند است; به هدايت او، به بشارت و انذار او، به پيام و معنويت او، و به رحمتى كه او به انسان ها درس داد و تعليم داد. امروز درس پيغمبر اسلام براى امتش و براى همه ى بشريت، درس عالم شدن، قوى شدن، درس اخلاق و كرامت، درس رحمت، درس جهاد و عزت، و درس مقاومت است. پس نام امسال به طور طبيعى، نام مبارك پيامبر اعظم است. در سايه ى اين نام و اين ياد، ملت ما درس هاى پيغمبر را بايد مرور كند و آنها را به درس هاى زندگى و برنامه هاى جارى خود تبديل كند([1])». به سبب نامگذارى سال 1385 با عنوان سال پيامبر اعظم(صلى الله عليه وآله)، كه از تدبيرهاى بجا و شايسته مقام معظم رهبرى به شمار مى آيد و با توجه به اهميت و شان و جايگاه رفيع چنين نامى و با در نظر گرفتن نيازهاى جامعه اسلامى به تأسى به شخصيت و سيره فردى، اجتماعى، سياسى، اخلاقى و... حضرت رسول اكرم(صلى الله عليه وآله)، مؤسسه تحقيقاتى حضرت ولى عصر (عج) در راستاى دستيابى به شناخت ابعاد گوناگون وجودى آن حضرت، توليد لوح فشرده «الرسول(صلى الله عليه وآله)» كه حاوى سخنان و خطبه هاى پيامبر(صلى الله عليه وآله)، پرسش ها و پاسخ ها، كتب، مقالات، داستان ها و سخنرانى هاى مرتبط با پيامبر اعظم(صلى الله عليه وآله) است را در دستور كار خود قرار داده است.
توضيح: « در اين مقطع زمانى، ياد و نام مبارك پيامبر اعظم از هميشه زنده تر است; و اين يكى از تدابير حكمت و الطاف خفيّه ى الهى است. امروز امت اسلام و ملت ما بيش از هميشه به پيغمبر اعظم خود نيازمند است; به هدايت او، به بشارت و انذار او، به پيام و معنويت او، و به رحمتى كه او به انسان ها درس داد و تعليم داد. امروز درس پيغمبر اسلام براى امتش و براى همه ى بشريت، درس عالم شدن، قوى شدن، درس اخلاق و كرامت، درس رحمت، درس جهاد و عزت، و درس مقاومت است. پس نام امسال به طور طبيعى، نام مبارك پيامبر اعظم است. در سايه ى اين نام و اين ياد، ملت ما درس هاى پيغمبر را بايد مرور كند و آنها را به درس هاى زندگى و برنامه هاى جارى خود تبديل كند([1])». به سبب نامگذارى سال 1385 با عنوان سال پيامبر اعظم(صلى الله عليه وآله)، كه از تدبيرهاى بجا و شايسته مقام معظم رهبرى به شمار مى آيد و با توجه به اهميت و شان و جايگاه رفيع چنين نامى و با در نظر گرفتن نيازهاى جامعه اسلامى به تأسى به شخصيت و سيره فردى، اجتماعى، سياسى، اخلاقى و... حضرت رسول اكرم(صلى الله عليه وآله)، مؤسسه تحقيقاتى حضرت ولى عصر (عج) در راستاى دستيابى به شناخت ابعاد گوناگون وجودى آن حضرت، توليد لوح فشرده «الرسول(صلى الله عليه وآله)» كه حاوى سخنان و خطبه هاى پيامبر(صلى الله عليه وآله)، پرسش ها و پاسخ ها، كتب، مقالات، داستان ها و سخنرانى هاى مرتبط با پيامبر اعظم(صلى الله عليه وآله) است را در دستور كار خود قرار داده است.
بهترين حرف: « در اين مقطع زمانى، ياد و نام مبارك پيامبر اعظم از هميشه زنده تر است; و اين يكى از تدابير حكمت و الطاف خفيّه ى الهى است. امروز امت اسلام و ملت ما بيش از هميشه به پيغمبر اعظم خود نيازمند است; به هدايت او، به بشارت و انذار او، به پيام و معنويت او، و به رحمتى كه او به انسان ها درس داد و تعليم داد. امروز درس پيغمبر اسلام براى امتش و براى همه ى بشريت، درس عالم شدن، قوى شدن، درس اخلاق و كرامت، درس رحمت، درس جهاد و عزت، و درس مقاومت است. پس نام امسال به طور طبيعى، نام مبارك پيامبر اعظم است. در سايه ى اين نام و اين ياد، ملت ما درس هاى پيغمبر را بايد مرور كند و آنها را به درس هاى زندگى و برنامه هاى جارى خود تبديل كند([1])». به سبب نامگذارى سال 1385 با عنوان سال پيامبر اعظم(صلى الله عليه وآله)، كه از تدبيرهاى بجا و شايسته مقام معظم رهبرى به شمار مى آيد و با توجه به اهميت و شان و جايگاه رفيع چنين نامى و با در نظر گرفتن نيازهاى جامعه اسلامى به تأسى به شخصيت و سيره فردى، اجتماعى، سياسى، اخلاقى و... حضرت رسول اكرم(صلى الله عليه وآله)، مؤسسه تحقيقاتى حضرت ولى عصر (عج) در راستاى دستيابى به شناخت ابعاد گوناگون وجودى آن حضرت، توليد لوح فشرده «الرسول(صلى الله عليه وآله)» كه حاوى سخنان و خطبه هاى پيامبر(صلى الله عليه وآله)، پرسش ها و پاسخ ها، كتب، مقالات، داستان ها و سخنرانى هاى مرتبط با پيامبر اعظم(صلى الله عليه وآله) است را در دستور كار خود قرار داده است.


ParsiBlog.com ® © 2010